top of page
  • Pot plasa o comandă pentru un produs care nu mai e în stoc?
    Pentru a putea avea un flux de lucru lin și creativ, am ales să nu refac la comandă produsele care nu mai sunt pe stoc. De cele mai multe ori, produsele sunt modele unicat sau din materiale upcycled, deci cu mare greutate s-ar putea reproduce. În plus, lucrez mult mai bine în seturi, mai multe produse odată. Așa că refacerea unor produse mai vechi mi-ar întrerupe ritmul.
  • Cum comand o agendă personalizată sau imaginată de mine?
    Pentru a putea avea un flux de lucru lin și creativ, am ales să nu mai lucrez la comandă. De cele mai multe ori nu reușesc să îmi dau seama cât timp trebuie alocat pentru un produs, așa că îmi e greu să apreciez prețul unui produs nou, personalizat. Produsul imaginat de client poate să difere față de cel imaginat de mine, așa că se mai întâmplă ca produsul finit să nu rezoneze cu vizunea clientului. De aici vine anxietate, stres și presiune și discuții repetate care mânâncă mult din timpul de lucru. În plus, lucrez mult mai bine în seturi/colecții, mai multe produse odată. Așa că realizarea unor produse la comandă mi-ar întrerupe și îngreuna ritmul de lucru.
  • În cât timp ajunge o comandă?
    Comenzile se expediază în fiecare zi lucrătoare, prin curier. Coletele ajung de regulă în 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dar se întâmplă să apară și întârzieri (în perioada sărbătorlor, de exemplu), care nu țin de mine. Pentru comenzile din Cluj-Napoca, acestea se pot preda personal, fără alte taxe suplimentare, în anumite zone din oraș.
  • Am văzut ceva drăguț pe profilul FoaieVerde de pe Instagram. Dar nu apare pe site. Pot comanda prin mesaj privat pe Instagram?
    Produsele puse la vânzare sunt doar cele care apar pe site. Aici, toate stocurile sunt la zi. Pe instagram apar și produse mai vechi, din colecțiile anterioare, care au stoc epuizat, sau alte proiecte personale.
bottom of page